Kotek.pl  > Forum  > Szkoła - nauka, porady, problemy  > Zboczony nauczyciel...
 
Sortuj według:
drzewko
od najstarszego
od najnowszego
drzewko odwrotne
  • drzewko
  • od najstarszego
  • od najnowszego
  • drzewko odwrotne

Zboczony nauczyciel...

   sing_ing 20.12.10, 23:20 zarchiwizowany
dobra , wiem że tytuł troche dziwny ale o to własnie chodzi. A więc tak , ostatni gdy byłam w szkole ( jestem w 6 klasie , jak cos)to kolezanka mowila mi , że w takim jednym gimnazjum (do którego chciałam iść)jest zboczony nauczyciel z histy i wosu. Po prostu gdy cię weźmie do odpytywania to wstawi ci piątke jeśli pokażesz mu biust confused

wiem trochę dziwny gośc ale na serio tak jest , i chciałam się zapytac czy u was też są tacy nauczieciele

Re: Zboczony nauczyciel...

   tigress 20.12.10, 23:29 zarchiwizowany
U nas w szkole też jest taki zboczeniec... Na szczęście nie mamy z nim lekcji na codzień, ale na zastępstwie przysiadł się do mnie do ławki (niby wytłumaczyć mi zadanie, które doskonale rozumiałam) i zaczął mnie macać po udach i biuście (!!!) Czułam się okropnie, nie wiedziałam co robić, ale na szczęście uratował mnie dzwonek na przerwę...

Re: Zboczony nauczyciel...

   yahaooo 22.12.10, 14:36 zarchiwizowany
Na szczęście nie ma.

Re: Zboczony nauczyciel...

   grenn_kicia 04.01.11, 14:28 zarchiwizowany
masakra współczuje

Re: Zboczony nauczyciel...

   kasix_14 04.01.11, 21:25 zarchiwizowany
dziewczyno, nie wiedziałaś co zrobić?! Ja bym krzyknęła wypie...j zboczeńcu i tyle xd

Re: Zboczony nauczyciel...

   kara4454 04.01.11, 21:41 zarchiwizowany
o żaaal jednym słowem xd

Re: Zboczony nauczyciel...

   evcia95 06.01.11, 10:23 zarchiwizowany
hmm... myślę że sprawa wygląda poważnie, nie ma co sobie z niej żartów robić ani nic w tym stylu. Nauczyciel nie może postępować tak z uczniami, bo to jest wbrew nawet prawu. Jeżeli ma potrzebę "podniecenia się" to niech idzie i zrobi TO z jakąś nauczycielką a nie wykorzystuje młode dziewczyny. i to jeszcze nieletnie. powinnaś zgłosić tę sprawę pani dyrektor z tamtej szkoły, powiedzieć, jak sprawa wygląda ina świadka wziąć kilka koleżaek które to potwierdzą bo wtedy będziecie miały więcej argumentów do obrony, a gościa poprostu wurzucąconfused smile Życzę powodzeniasmile

@evcia95 :)

   martunia1 12.04.11, 18:28 zarchiwizowany
masz rację, ale chyba właśnie dlatego wybierają uczennice wink bo ich [uczennic] krzyczenie jeszcze bardziej ich [nauczycieli] podnieca wink
( było to kiedyś w Uwadze )
pzdr big_grin


kwiatkwiatkwiat

Re: Zboczony nauczyciel...

   martunia1 12.04.11, 18:26 zarchiwizowany
ejjj ! u mnie w szkole jest nauczyciel od historii i wos'u ! ;ppp
hmm, u mnie też taki był , w zeszłym roku ;p od angielskiego ;p ale już go nie ma wink taki chłopak [wówczas był w 3gim] pokłócił się z nim i doszło do szarpaniny wink ale oczywiście po za budynkiem szkoły wink

a jak na razie , żadnego nowego nie ma wink




kwiatkwiatkwiat

Re: Zboczony nauczyciel...

   morphineee 21.12.10, 06:53 zarchiwizowany
też bym takiego chciała, któremu wystarczy pokazać cycki i dostaje się 5wink
U mnie jest zoczony od technologii informacyjnej ale jest spoko. Gada nam różne rzeczy a jak go zbajerujemy to puszcza nas do domu z 2 lekcji ;D

Re: Zboczony nauczyciel...

   katsuumi_17 21.12.10, 14:03 zarchiwizowany
Różne plotki krążą wśród ludzi. Nie ma co do końca wierzyć, może czasami tak się zachowuje, ale to nie znaczy, że robi to cały czas i to tak perfidnie. O moim nauczycielu od histy też krążyły różne plotki, ale okazał się sympatycznym gościem z poczuciem humoru.

.

   collins 24.12.10, 22:37 zarchiwizowany
Nie możesz wierzyć we wszystko co ludzie mówią. Nie skreślaj go od razu. Może okaże się naprawdę sympatycznym człowiekiem? Plotki nie są zawsze prawdą.

Re: Zboczony nauczyciel...

   meggi_13 21.12.10, 14:11 zarchiwizowany
o boże XD u mnie takich nie ma, na szczęście smile

Re: Zboczony nauczyciel...

   superoolah 21.12.10, 14:14 zarchiwizowany
u nas są zboczone chłopaki, ale nie. Nauczycieli nie ma.

To nie jest powód do śmiechu a już na pewno nie do

   scarrlet 21.12.10, 15:52 zarchiwizowany
To trzeba gdzieś zgłosić, a nie czekać aż się stanie jakieś nieszczęście. A wy się jeszcze śmiejecie. i prowokujecie takich ludzi, żeby zdobyć lepszą oceną. Normalnie masakra.
Proszę zagłosuj smile Klikaj i pomóż mi!

Re: Zboczony nauczyciel...

   klaudia2081 21.12.10, 16:11 zarchiwizowany
ahaa.. XD u mnie takich nie ma tongue_out

Re: Zboczony nauczyciel...

   daisy002 21.12.10, 17:25 zarchiwizowany
aaaa tam. ja też słyszałam, że mój nauczyciel histy jest zboczony, a wcale taki nie jest (no moż poza jednym szczegółem, że ładniejzm dziewczynom daje lepsze oceny). jeśłi byłby na tyle zboczony, by komuś coś zrobić, to dawno już by w tej szkole nie pracował tongue_out
nie martw się, nie jestes tam sama smile

eeeeeeeeeeeeeeeeee

   ann_g 23.12.10, 14:53 zarchiwizowany
eeeeeeee są tacy na świecie, ale o takim nie słyszałam..... No, może coś o takim jednym, ale nie wiem co dokładnie kazał robić lub robił

Re: Zboczony nauczyciel...

   truskawkooowaa. 24.12.10, 20:48 zarchiwizowany
nie wiem jak w tym gimnazjum jest, ale u mnie przynajmniej jest tak że dziewczyny same sb to wmawiają, myśle że mają jakąś zawyżoną samoocene. przykładem jest moja przyjaciółka, która nie wukrywam jest ładna i zgarbna ale wszystcy nauczyciele którzy nas uczą wdg niej patrzą się na jej biust, oglądają sie za jej pupą. i to naprawde nie tylko w jej przypadku ale po prostu w pewnej grupie znajomych nawiązują się takie tematy a potem wszystkie obgadują tych nauczycieli i mówią jak bardzo się dzisiaj patrzył na moje cycki.

jak dla mnie to żałosne bo wiem że prawda jest inna.

__________________________________________

więc nie sugeruj się tym co mówią twoje koleżanki za bardzo.

fajnie :D

   anotherstrange 24.12.10, 20:52 zarchiwizowany
u mnie niestety takich nie ma ; /

aha.

   ilolita 24.12.10, 21:02 zarchiwizowany
. Nie wiem jak naprawdę jest ale nie powinnaś wierzyć plotkom i poczekać , aż sama go poznasz może okazać się inny . Ale jeśli nie to trzeba to gdzieś zgłosić dziecko . shock

x__x

   marsjanka115 24.12.10, 21:15 zarchiwizowany
@iloita
twój nick wszystko wyjaśnia suspicious

Re: x__x

   blackout_ 27.12.10, 19:45 zarchiwizowany
iloita, albo raczej idiotka, co? sciana
marsjanka- jak myślisz? big_grin

₪ ø ||| ·o.

   naomi. 24.12.10, 21:00 zarchiwizowany
fajnie?! hahahaha tongue_out
zajebiście. miała bym troche lepsze oceny XD

nie no , tak serio to nie wiem.
idź i się przekonaj. jeżeli będzie Ci to przeszkadzało, to powiesz to rodzicom i zmienisz gimnazjum wink

Re: Zboczony nauczyciel...

   karmel_ 24.12.10, 21:03 zarchiwizowany
ja bym w to nie wierzyła.
zapytaj się innych ludzi ,którzy tam się uczą, czy to prawda.

Re: Zboczony nauczyciel...

   monik4 24.12.10, 21:11 zarchiwizowany
hahahahahaha

hahahaha .

   kolorowa 24.12.10, 21:11 zarchiwizowany
szkoda, że nie mam takie nauczyciela z matmy to bym mu pokazała wszystko jakby mi wstawił piątkę. a co do wątku, trochę w to nie wierzę, że jak Cię weźmie Cię do odpytywania i masz mu pokazać cycki przy klasie? ;C to trochę dziwne , popytaj kilku osób jeszcze co chodzą do tego gimnazjum czy tak naprawdę jest . ;c

nie ma powodu do śmiechu

   alexrusso 24.12.10, 21:18 zarchiwizowany
u nas jest podobno z gościem od wf uncertain tylko on się patrzy na tyłki dziewczyn.
na szczęście z nim nie mam.

alex

Re: Zboczony nauczyciel...

   dont_forget 24.12.10, 21:18 zarchiwizowany
OMG! shock
u mnie nie. na szczęście smile

Re: Zboczony nauczyciel...

   laura.pl 25.12.10, 13:47 zarchiwizowany
Idź do tego gimnazjum i nie słuchaj plotek...A poza tym skąd wiesz,może akurat ten nauczyciel nie będzie cię uczył?

Re: Zboczony nauczyciel...

   kim817 25.12.10, 20:36 zarchiwizowany
zdecyduj się, albo (cytuję) "kolezanka mowila mi , że (...)jest zboczony nauczyciel" , albo "na serio tak jest".
btw., o mojej obecnej szkole również słyszałam wiele plotek i jakoś żadna się nie sprawdziła.

Re: Zboczony nauczyciel...

   vampirediaries 25.12.10, 20:41 zarchiwizowany
Nie bój się ! U mnie też tacy są ! Nawet nauczycielka lesbijaka !
Facet jest z angielskiego i fizyki ! Nie no maasakra ! Ale jest w tym jeden + masz same dobre oceny !
Najgorsza jest babka z w-f <lesba> !!!!!!!! Mojej koleżance puścił się okres, nauczycielka to zauważyła i tak do niej podchodzi i mówi : ` Kochana, okres ci się puscił ` po czym poszły do hiegienistki, ale najgorsze jest to że nauczycielka chwyciła ją za tyłek !!!!!!!!!!

-VD-

Re: Zboczony nauczyciel...

   dirty 04.01.11, 21:55 zarchiwizowany
HAHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHA(*)

u nas jest typ od w-f co perfidnie się patrzy na cycki. ale oprócz tego nic nie robi.
a lesbijkę też mamy . czasem się patrzy na dupy dziewczyn ale też nic pozatym.

`

   shewerewolf 25.12.10, 20:46 zarchiwizowany
Świat jest pojebany. Nie u mnie nie ma takich zjeb...

Hahaha u mnie sa xdd przeczytaaj !

   zozolek.xd 25.12.10, 20:49 zarchiwizowany
U mnie faacet od fizy jest strasznie zboczony ! Bierze tylko dziewczyny do tablicy . A raz jak moja kol. zalozyla spódnice to wzial ja do odpowiedzi i nie dosc ze jej piatke wstawil to jakoś się trzęsł i w pewnym momencie wybiegł z klasy xdd < wszyscy mowili ze mu ustał ; dd. > . Albo jeszcze facet od histy i wosu to jak mu cycki wypniesz to ci 5 na koniec roku postawi xd

Re: Zboczony nauczyciel...

   slodkiporanek 27.12.10, 17:08 zarchiwizowany
Różnie ludzie gadają, różne rzeczy wymyślają.
Dopóki sama się nie przekonasz - nie ma co wierzyć.

Re: Zboczony nauczyciel...

   miastowa. 27.12.10, 19:32 zarchiwizowany
u mnie nie ma w gimnazjum .

ale w podstawówce był w-f przy przewrotach za dupę i piersi chciał chwytać .

ja nigdy nie robiłam przewrotów bo mówiłam że mi wtedy nie dobrze.

a jak były biegi to się gapiłam na nasze biusty i pupy , jak "podskakiwały"

i te jego teksty raz nam wszedł do szatni my w stanikach on do nas " nie krępować się , kobiety i dziewczyny w bieliźnie widziałam "

Re: Zboczony nauczyciel...

   drama_queen 27.12.10, 19:36 zarchiwizowany
Tak. Panowie od wf-u i pan od geografii. Wesoło mamy w takiej szkole xd

Re: Zboczony nauczyciel...

   lace 27.12.10, 19:50 zarchiwizowany
Może żartuje na takie tematy (wiele jest takich ludzi, nie ukrywajmy tego.). Potem powstała plotka do której każdy coś dodawał. Po za tym gdyby była to prawda to rada pedagogiczna prędzej czy później dowiedziałaby się o tym i go zwolniłaby.

Re: Zboczony nauczyciel...

   butterfly141 27.12.10, 19:52 zarchiwizowany
Hahaha, dziecko takie coś nazywa się pedofilią lub molestowaniem! Gdyby tak naprawdę było to już dawno byłby za kratkami, a sprawa byłaby naprawdę głośna! To są tylko jakieś głupie ploty, które mają straszyć młodsze roczniki lub robisz sobie jaja co robi coraz więcej użytkowniczek kotka. uncertain

Re: Zboczony nauczyciel...

   starberry 27.12.10, 19:59 zarchiwizowany
ej, a może nie robi sobie jaj?
bez przesady, nie możesz od razu jej osądzać...
i czytaj dalej:



tak więc.. u mnie jest taki nauczyciel od informatyki, którą (dzięki Bogu!) mam tylko raz w tygodniu. nie wymyśliłam sobie tego, bo wy od razu możecie mnie o to posądzić... tak więc ten typ pracuje w naszej szkole od jakichś 8-10 lat i te roczniki, np. 92, 93 już o tym gadały (93 to na pewno się zdarzało - moja siostra np., a ja jestem 97) xd. no i ten pan gapi się w dekolty, siada obok dziewczyn, które potrafią to robić i mówi, że źle robimy, nawet jak zaraz zrobi tak samo... no i lubi nas tak jakby obejmować... a, no i często łapie nasze dłonie, które trzymamy na myszkach *-* ja zawsze zabieram i sobie zapinam bluzę czy sweterek, żeby nie było widać XD

Nie

   tokio_hotel483 27.12.10, 20:00 zarchiwizowany
nie wydaje mi się że to prawda, gdyby tak było to rodzice na pewno by zainterweniowali

rikkki

   rikkki 27.12.10, 20:04 zarchiwizowany
U nas nie jest to aż tak bardzo 'rozwinięte'. Pewnie sobie coś zboczonego wyobrażają, ale nic więcej.

Re: Zboczony nauczyciel...

   olckaa 27.12.10, 20:07 zarchiwizowany
Powiedz mi skąd jesteś ?
Bo u mnie w gim. jjest to samo .. tez od wosu i histy scared

Re: Zboczony nauczyciel...

   mrs_alex 27.12.10, 20:12 zarchiwizowany
Nie, nie ma u mnie takich nauczycieli. I radzę Ci potraktować sensację koleżanki z przymrużeniem oka...No bo jej wypowiedź jest wręcz śmieszna.

to tylko takie gadanie... -,-

   blackout_ 27.12.10, 20:23 zarchiwizowany
u nas tez niby taki jest, i nie zauważyłam, żeby się tak zachowywał.

Re: Zboczony nauczyciel...

   nikawika 27.12.10, 20:40 zarchiwizowany
hmm. xd
niee, u mnie chyba żadnego takiego nie ma. xdd

Re: Zboczony nauczyciel...

   racing 27.12.10, 20:51 zarchiwizowany
U mnie bywa tak z nauczycielem od Chemii, jakaś masakra. Nie jedna osoba mi mówiła że on jest zboczony. Dlatego też uciekam na tył klasy.

Bo on cały czas się dziwnie przygląda.

confused

masakra :/ u mnie tez

   szprotka02 02.01.11, 11:45 zarchiwizowany
u mnie w 6 klasie byl taki stary zarośniety siwy zarośniety tak ze go nie bylo widac nauczyciel fuuj w ogóle on niby nic nie robil ale i tak go nie nawisdzilysmy boze jaka to byla trauma...nie chciałybyscie przezyc czegos takiego uncertain . on był OKROPNY tak brał nas na osobność i takim głosikiem "chcesz pogadac?" psycholog sie kur wa znalazł! my go z kumpelą tak gnoiłyśmy i pokazywałyśmy jak to on nas obrzydza, do dzis jak przechodzi to my sie zakrywamy czymś i "yyyyyh łeee" ale to naprawde..włąził nam do szatni jak sie przebierałysmy(ja na szczescie bylam juz ubrana bo naprawde wpier dol by był) i on niby taki to ze ooooh, co tam, ja tam nie widze ze ona sie przebiera, mi to nic dziwnego ja sie nie krepuje..pamietam jak od kolezanki dostał piłką w łeb z tylu z calej sily xD...albo któregoś rqazu spóźnił sie na basen(włąśnie, nie wyobrażacie sobie jakim koszmarem był z nim, basen, on nas dotykal, ja jeszcze mialam bikini.,..boze crying ) no i on mówi(chciał zażartowac -,- ciuulas jeden) ze byl na dywaniku u dyrektora. na to kumpela "to mógł tam pan zostać dłuzej. albo na zawsze"do dzis sie z tego smiejemy. masakra kiedys nie mialam stroju i ja do niego "nei mam stroju" a on "to ciekawe jak teraz bedziesz ćwiczyć HY HY HY HY HY" -,- ja pier dole . w ogóle to nic z teog jak on snas dotykał i w ogóle. nawet nie wyobrazacie sobie mojej ulgi kiedy skończylam 6 klase...nie wyobrazacie...ja liczylam wfy i baseny ile jeszcze zostało...eh sad.
albo na wfie jak przewroty robilismy..on nas dotykal boze ...ale najlepsze on nam niby pokazywal jak sie ten przewrót robi i sie tak kopyrtnoł i sie ZJ EBAŁ dosłownie aż mu wstyd bylo widac to bylo po nim ale mówie wam smród był...naprawde w życiu takiego smroidu nie widzialam...eh ale ten jego pedalski glosik i "chxcesz pogadaaaac? suspicious ) ja pier dole! myslala ze my nie wiem...ze mamy jakies problemy w domu albo sie w kims zakochalismy i my bardzo chcialybysmy z nim o tym ogadac bo z nikim nie mozemy : <<<< to było okropne crying

Re: Zboczony nauczyciel...

   secrets 02.01.11, 14:38 zarchiwizowany
według mnie to jakieś głupie wymysły c;
może nawet na niego nie trafisz i będziesz miała innego z tych przedmiotów. a nawet jeśli by tak było to powinnaś to komuś zgłosić. może ktoś wymyślił tylko taką plotkę żeby 'poniżyć' to gimnazjum?

pamiętaj nawet jak będzie chciał żebyś mu pokazała swój biust nie pokazuj, niech da ci jedynkę. a zaraz po przybyciu ze szkoły porozmawiasz o tym z mamą :3

Aaaaa a może jesteś....

   arya555 03.01.11, 23:07 zarchiwizowany
Z okolic Rzepina? Mam tam koleżankę, ja mieszkam gdzieś indziej(daaalej) i tam mają takiegoxD i od tych przedmiotówsuspicious ale ogólnie spoko jest podobnopiwo

Re: Zboczony nauczyciel...

   adusia97 04.01.11, 13:07 zarchiwizowany
U mnie w szkole jest taki matematyk, wszystkie starsze dziewczyny mówią ,że to zbok choć ja nigdy tego nie zauważyłam. Podobno powiedział mojej koleżance z przeciwnej klasy, że jak mu pokaże cycki to będzie miała piątke na półrocze. Inna moja koleżanka mówiła mi, że poszła kiedyś do niego ze sprawdzianem, bo źle sprawdził. Spadł mu ołówek, schyliła się i zaraz jedynka zamieniła się w piątke.

Re: Zboczony nauczyciel...

   vanesskaxdd 04.01.11, 21:22 zarchiwizowany
Nie ja nie mam takichh..ha haa
całe szczęście...;**)

Uff....tacyy napaleńcy sa najgorsi.
No, ale na pewno tacy sa wierzęę!!]

Wejdź
www.kotek.pl/kotek_forum/02,3056,120546635,120546635,glosowanie_wybieranie_serial_roku_etap_2.html

hahahah

   decode 04.01.11, 21:38 zarchiwizowany
a ja na przykład zauważyłam, z Waszych opowieści i z opowieści moich koleżanek, że najczęściej zbok to nauczyciel historii, zauważyłyście? no i wf-u też czasem, ale przeważnie historii.

ja się z czymś takim nie spotkałam. czasem krempuje się jak nauczyciel patrzy mi się prosto w oczy i nie odwraca wzroku, albo jak patrzy się na mnie przez całą lekcje.

ale nic więcej.

Re: Zboczony nauczyciel...

   truuu 04.01.11, 21:29 zarchiwizowany
nie ma.
bo facet od matmy sam sie przed tym broni i mówi żeby dziewczyny nie nakładały krótkich spodni, bluzek z dekoltem ani się nie malowały i nie malowały paznokci.
i git big_grin

Re: Zboczony nauczyciel...

   morphine_ 04.01.11, 21:49 zarchiwizowany
Łeee to fajnie ;D 5 za pokazanie cycków ;D ? hahahah ;D Mój wychowawca jest zboczony XDDDD I to aż przesadnie ..

Re: Zboczony nauczyciel...

   sweetek_xd 04.01.11, 21:38 zarchiwizowany
u mnie w szkole jest taki od bilogii ... Jednak ja mu nie świece "cyckami" po to żeby mi wstawił dobrą ocene . ; DD
no i jest jeden nauczyciel który kiedyś oglądał na przerwie filmy pornograficzne w klasie :p
ale nie jest zboczony w stosunku do uczniów big_grin

Re: Zboczony nauczyciel...

   pokochaj_mnie 04.01.11, 21:48 zarchiwizowany
pewnie to plotki, to zadaj sobie pytanie, czy chcesz dostac piatke ze względu na pokazanie piersi? drugie pytanie się nasówa to, kto wg na to się decyduje? xd gimnazjum jak gimnazjum...

Re: Zboczony nauczyciel...

   savannah95 04.01.11, 22:02 zarchiwizowany
Nie ma to jak prawdziwe i sprawdzone wiadomości od koleżanki. I ty serio jej wierzysz? Przy odpytywaniu mam mu pokazać biust by zdać na 5? I może jeszcze przy całej klasie za takie coś już by wyleciał myślmy racjonalnie dziewczyny!

Re: Zboczony nauczyciel...

   ellaa07 06.01.11, 12:44 zarchiwizowany
mam takiego samego od chemii, tylko że on musi jeszcze zawsze coś głupiego powiedziec, zasuń się i po sprawie.

<lol 600>

   misiaczek29 06.01.11, 12:55 zarchiwizowany
koleś od wf-u...cały czas gapi sie na cycki i...no wiadomo xD
przez niego dziewczyny przestały ćwiczyć...
a jak powiedzieć że sie ma okres to mówi big_grinoskonale was rozumiem dziewczynki ( i mówi do biustu)

jednym słowem ZBoCzeNieC!!

Tak są. ;\

   blondzia 11.03.11, 22:14 zarchiwizowany
Dwóch nauczycieli podwyższy ci ocenę jeśli masz duży biust shock
A trzecie jest zboczony gada tylko o laskach i strasznie patrzy się na dziewczyny jak opętany.

Re: Zboczony nauczyciel...

   patrysia441 12.03.11, 13:49 zarchiwizowany
u mnie w szkole na szczęście nie ma takich nauczycieli

Re: Zboczony nauczyciel...

   avril1028 12.03.11, 14:03 zarchiwizowany
mamy takiego wicedyrektora..ale nie mam z nim szczęście lekcji ; )

; d

   klaudiau11 12.03.11, 17:44 zarchiwizowany
U nas jest taki od informatyki. Raz mu coś powiedziałam i mam z nim spokój. Teraz omija mnie szerokim łukiem .

Re: Zboczony nauczyciel...

   meinecoon 30.03.11, 17:17 zarchiwizowany
Nie u mnie tak na szczęście nie jest. Ale pierwsze co powinnyście zrobić, to koniecznie powiedzieć o tym wychowawcy i dyrektorowi. No i oczywiście rodzicom. Na takich typów trzeba uważać, bo jak się dobrze doczepi, to może być naprawdę nieprzyjemnie. Walczcie z nimsuspicious

Re: Zboczony nauczyciel...

   pinky33 30.03.11, 18:45 zarchiwizowany
u mnie w szkole są ;/;/

na w-f ie nic innego nie robia tylko przyjad do szkoły postoją pogwiżdżą i gapia się na cycyki i tyłki

moja kolezanka nawet dwa lata temu (juz skonczyła gimnazjum ) była molestowana przez takiego jednego i zakochała sie w nim. Potem przespała sie z nim w jego domu ale nikomu o tym nie mówiła tylko mi .Ale wiesc o tym szybko sie roseszła po szkole i neuczyciele został zwolniony ze szkoły a Aga została wypie...na ze szkoły kilka miesicey pozniej dowiedziała sie ze jest w ciazy z tym wuefistą !!! to była katastrofa w całym miescie i nawet media chciały przyjechac ;/ maskara ;! to prawda;/

teraz w szkole jest cicho ode tego momentu ale i tak wuefisci nas drecza .Kiedys na basenie wszystkie dziewczyny pływały na duzym basenie a mi kazal isc do małego. Potem kazał mi nurkowac ( bo niby nie umiem ;/ jasne!! ) a on w tym czasie z takim porządaniem mi sie przyglądał bleee!! kolezana mi mówiła ze tak robił i nawet próbował mi zrobic zdzjeice komórką ale nie zrbił..Czułam sie strasznie bleeee zboczeniec!!1 widac ze ma chrapke na takie młode jak my ;./;/

Re: Zboczony nauczyciel...

   aries 03.04.11, 16:47 zarchiwizowany
u mnie w szkole jest od w-fu ale on uczy chłopaków ale i tak mamy prawie zawsze z nim bo nasza nauczycielka ciągle gdzies wychodzi ;/ i o n sie gapi na dupy i cycki i moją koleżanke po kolanie macał i ciągle obejmuje dziewczyny, albo wyjeżdża z tekstem : "co słychać maleńka....??" i gapi sięna dupu i cycki dziewczyn choć przy nas są 2 nauczycielki!!! bo dzieczyny są z 2 klas. i on niby patrzy jak my ćwiczymy ;/a chłopaki se robią co chcą bo na nich nie zwraca uwagi !!mega ZBOK. nie nawidze go i dlatego mówie przy nim na głos coś typu: zboczeniec, pedał, debil.. i tp...bo jak coś to mam jak sie bronić;]

Re: Zboczony nauczyciel...

   variablegirl 09.04.11, 18:17 zarchiwizowany
Nie ma.
Przecież to przestępstwo, bądźcie poważne. Z czymś takim idzie się do wychowawcy, rodziców, dyrektora, a w najgorszym wypadku do kuratorium.

Re: Zboczony nauczyciel...

   sylwia.12 12.04.11, 17:12 zarchiwizowany
spoko ^^ ;P

Ja słuszałam o księdzu <wow> aż mnie zamurowało jak mi to powiedziała koleżanka .....

..;D różne są przypadki w tym naszym kraju

mnie uczy zboczony KSIĄDZ i żyję..

   pauliska1212 12.04.11, 21:06 zarchiwizowany
strzela nam gumkami ze staników, a na sprzątaniu świata wrzucał nam szyszki za dekold.

fajnie nie? -,-

Re: Zboczony nauczyciel...

   oolluussiiaa96 12.04.11, 21:55 zarchiwizowany
w zyciu bym nie chciala miec takiego nauczyciela. juz bym wolala miec same jedynki niz mu pokazywac biust i miec 5. unikalabym tej szkoly jak ognia
Na tym serwisie obowiązuje regulamin Forum.Gazeta.pl